Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

12 nástrojů efektivního prodeje aneb Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců

Aby člověk v životě cokoliv mohl mít, musí tomu rozumět.

Mnoho ředitelů firem hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej. Některé postupy fungují, některé fungují jen  „za určitých osobností“ a některé nefungují vůbec. Pokud hledáte ty, které opakovaně fungují, nejste sami.

Mnozí obchodníci jsou však přesvědčeni, že musí tlačit zákazníka do toho, aby udělal objednávku. Naučili se o svém produktu množství informací a hned byli vysláni do nebezpečného prostředí praktického obchodu. jejich jedninou zbraní bývá jen vlastní intuice a vědomosti, které o svém produktu mají. Přijdou-li při obchodním jednání námitky, spustí obvykle obranný boj argumentů nebo začnou řešit cenu.

Jsem schopen přivést zákazníka k poznání, že naše produkty a služby můžou být pro něho užitečné a to i bez násilného přesvědčování a argumentů? Jaké služby nás dělají výjimečnými? Je si toho vědom zákazník?

Jednou z nejdůležitějších vlastností obchodníka je schopnost analyzovat obchodní jednání. Mít jednání pod kontrolou. Umím určit, zda a kdy jsem udělal chybu při prodeji, abych se jí mohl napříště vyvarovat? Když jednání skončí bez uzavření obchodu, umím přesně říct, proč jsem neuzavřel?

Co ovlivňuje vztah mezi prodejcem a zákazníkem? Jak a čím lze vybudovat důvěru a dobrou spolupráci? Vím, jak se zachovat, když přijdu za svým zákazníkem a on nemá právě „chuť“ se mnou hovořit?

Úryvek z elektronické knihy 12 nástrojů efektivního prodeje aneb Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců, Martin Kolenička

  • 0 Komentářů

0 Komentáře

Vložit příspěvek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *