Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

„Skôr ako človek urobí kroky akéhokoľvek plánu, najskôr si to premyslí. Takže sa dá povedať, že úvahy sú nadradené konaniu jedinca. Preto najväčším problémom manažera, je zmeniť nefunkčné a neefektívne myslenie podriadených. Keď sa Vám podarí toto, všetko ostatné už len usmeňovanie. Systematické vzdelávanie a tréning to skutočne rieši.“ Mgr. Martin Kolenička

Pier Paderni: Ako zaviesť úspešné postupy do praxe

Jedinečný rozhovor přímo s PIEREM PADERNI, jako ochutnávka k jeho blížícímu se semináři. Ktoré body svojej kariéry považujete za najdôležitejšie? Veľmi dôležitým bodom mojej kariéry bolo päť rokov v rokoch 1985-1990, počas ktorých som pracoval ako PR a tlačový manažér pre spoločnosť New Era Publications Italy, ktorá publikovala diela L. Rona Hubbarda. Počas tohto obdobia som nabral naozaj veľa skúseností, ktoré mi v […]

Prosinec zaměřený na zefektivnění Vašeho týmu!

Často se ve firmách setkávám s tím, že jejich jistota při výběru a následném etablování nových lidí na post není až tak vysoká, jak se na první pohled zdá. Ano, i v dnešní době se někteří šéfové stále spoléhají při výběru spíše na svůj instinkt, který jim pomůže z uchazečů vybrat tohoto nejlepšího kandidáta. Ale […]

5 mýtů o vytváření zisků

Byli jste už někdy v situaci, kdy jste vydělávali spousty peněz, ale měli jste z toho minimální zisk? Můžete mít dost na to, abyste pokryli náklady a možná si myslíte, že to prozatím stačí. Ale zisky umožňují velký růst. A co je důležitější, zisky vám zlepšují kontrolu nad budoucností, jak ve vašem obchodním, tak i osobním životě. […]

Jak změnit nesouhlas na souhlas?

Pravděpodobně se každému z nás už stalo, že jsme svému týmu nadšeně prezentovali nějaký nápad na zlepšení a místo souhlasných ovací jsme se setkali s frfláním, odmítáním a kritikou. Jako šéfové se můžeme začít zuřivě obhajovat, logicky argumentovat nebo svůj návrh prosadit z pozice moci. Pravdou je, že když musíme stále používat sílu, budeme to mít v práci těžké. […]

Máte rádi schopné lidi?

Když bychom se podívali na to, co je to schopnost, tak se dá shrnout do třech základních věcí. Schopní lidé jsou lidé, kteří  vnímají věci, vidí věci, dívají se na věci, a když o nějaké aktivitě mají dost informací, mohou s ní dostatečně dobře pracovat. Dobrý obchodník přijde k zákazníkovi a vidí přibližně 8x více, než průměrný nebo […]

8 KLÍČŮ JAK VYDĚLAT PENÍZE

1.     ZNEJTE SVOU HISTORII Pokud znáte svou historii, nemáte žádný důvod se obávat! Současná krize je „jen“ opakování minulosti. Černé pondělí, 19. října 1987, kdy zkrachovala burza, největší denní schodek v historii, zotavila se během méně než 1,5 roku. Krize po skončení války v Golfském zálivu (1991–1992) a světový trh dosáhnul maximálních hodnot během méně […]

Heimo Bucerius: Jak být magnetem na peníze?

Vaše peníze můžete manažovat s jistotou, ne s pochybnostmi   HEIMO BUCERIUS (*1953) je podnikatelem, majitelem firmy, profesionálním konzultantem a investičním specialistou. Po studiu architektury na Karlsruhe Institute of Technology a profesionálním tréningu v Hubbardově systému manažmentu, byl pan Bucerius spoluzakladatelem konzultační společnosti IDEE+GELD, která byla magazínem €uro vyhlášena za jednu z 25 nejlepších finančně-poradenských […]

Peníze a motivace

,,Nejslabší motivací jsou peníze. Lidé a podniky, které jsou motivovány pouze penězy, jsou velice vratkými. Hlavní důvod selhání úkolu je právě motivace penězi. Škála motivace od nejvyšší po nejnižší je: Povinnost – nejvyšší motivace. Osobní přesvědčení, nebo osobní zisk peněz – nejnižší motivace. Peníze jsou ve světě důležité. Ale je to jen mazadlo pro stroje, […]

Ako zvýšiť profit?

Jedna vec spája veľkú väčšinu podnikateľov. Vždy keď sa riešia peniaze či už majiteľ alebo riaditeľ sa stáva vážnejší práve, keď sa rieši profitabilita firmy. Je niekoľko faktorov, ktoré majú na ziskovosť vplyv. Prvá vec, ktorú sa snaží riešiť väčšina ľudí, je orezať náklady. To je samozrejme dobrá akcia, ale po pravde, tým že človek […]

Velké firmy budují velcí lidé

Při plánování na další období se firmy zaměřují hlavně na obrat a často se zapomíná na to, že chceme mít taky dobré vztahy. To je důvod, proč někdy dobré vztahy na pracovišti chybí. Úspěch firmy není jen její obrat, ale jsou to také vztahy, porozumění, kompetentnost a podobné věci, které se nedají vždycky měřit čísly. […]

Být sobec a nebo se rozdat?

Jak poznat sobce a jaký to má vliv na organizaci? V práci mnohokrát vidíme zaměstnance, které nezajímá nic jiného, než oni samotní. Jaký to má vliv na organizaci? Zpravidla negativní. Ale ani opačný extrém není ideální. Pokud máme v organizaci člověka, který dělá práci za jiné a nejraději by se rozdal, přičemž často zapomíná sám […]

Moudrost je úzce spojená se svobodou

Asi každý člověk touží po svobodě. A každý má svoji představu co svoboda pro něho znamená. Pro někoho to je dostatek peněz, pro někoho dostatek dovolené, pro jiného zase možnost surfování na Internetu, pro někoho nebýt zaměstnaný a podnikat ve své firmě, pro děti to může být možnost hrát si venku s kamarády. Pro některé […]