Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Efektivní vedení obchodního rozhovoru

Tento tréninkový seminář je určený hlavně pro zkušené obchodníky a pro pracovníky, kteří jsou v osobním anebo telefonickém obchodním styku se zákazníky. Seminář je ve velké míře zaměřený na praktické použití obchodních technik. Účelem tréninku je zvýšit efektivnost uzavření obchodu.



Martin Kolenička

No dates scheduled yet

Základní informace

Tento tréninkový seminář je určený hlavně pro zkušené obchodníky a pro pracovníky, kteří jsou v osobním anebo telefonickém obchodním styku se zákazníky. Seminář je ve velké míře zaměřený na praktické použití obchodních technik. Účelem tréninku je zvýšit efektivnost uzavření obchodu. Důraz je kladen na schopnost prodejců budovat porozumění, zvládat námitky zákazníka. Určený je pro ty, kteří nechápou obchod jako boj, ale jako diplomacii. Kteří nechtějí jen „používat různé techniky prodeje“, ale chtějí mít z obchodního jednání hru.

Témata

  • Učil mě obchodovat život, anebo mám v tom systém?

  • Jaké jsou fáze obchodního rozhovoru?

  • Jaké jsou nástroje obchodníka?

  • Kdo je to profesionální obchodník, čím se liší od amatéra?

  • Jak budovat důvěru u klienta?

  • Jak mít obchodní rozhovor pod kontrolou?

  • Jak řešit zákazníkovy námitky?

  • Jak „neumlátit“ zákazníka svojí pravdou?

  • Máte schopnost analýzy svých chyb?

  • Chcete mít u klientů stále otevřené dveře, nezávisle ne výsledku jednání?

  • Umíte vždy pojmenovat důvod, proč jste neprodali?

  • Dokážete řídit rozhovor vy, anebo děláte to, co chce Váš partner?

  • Víte kdy a jak je třeba uzavřít obchod?

  • Kdo je to profesionální obchodník?

  • Které maličkosti jsou životně důležité v komunikaci?

  • Jak nebýt vtíravý a dosáhnout přitom svoje?

  • Jak vyvolat potřebu použití mého produktu na řešení jeho problému?

  • Jak zákazníka přivést na myšlenku, že moje řešení je pro něj nejlepší?

  • Chcete vědět, jak přivést jiné na to, aby vyslovili vaše názory jako svoje?

  • Co je to perfekce v telefonování?

  • Jak si dohodnout schůzku?

  • Ve který moment mám uzavřít obchod?

  • Co dělat, aby obchody byly stále, opakované?
  • Reference

    "Intenzivní, ale zábavné. Maťo je prostě osobnost."
    - Martina Hupková, Section Technologies s.r.o.

    "Naprosto perfektní školení. Rozšířilo mi to obzor a pohled na věc rozhovoru s klientem. Doufám, že cvičením zkvalitním efektivitu své práce."
    - Agnieszka Galamon, Agroad s.r.o.

    "Výborné školení, které mi otevřelo nové obzory a možnosti v prodeji."
    - Martin Horák, ComacCal s.r.o.

    "Koukám na obchod z úplně jiné strany."
    - Michal Görig, Fulgur s.r.o.

    Doplňující informace

    Délka
    2 dny

    Trvání
    9:00 - 18:00 hod.

    Cena
    19.970,- Kč bez DPH

    Místo konání
    HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice

    Martin Kolenička

    Martin Kolenička

    Je výkonný ředitel HCA Czechia, trenér, konzultant a poradce, kterého si firmy najímají, aby jim pomohl s jejich efektivitou v oblasti marketingu, obchodu a řízení. S aplikováním know-how pro významné České firmy však začal již v roce 1997, v rámci svého působení v Business Success. Samotnému přednášení, trénování a koučinku se věnuje od roku 2000.

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme