Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

„Dostaňte se do hlav vašich zákazníků“ aneb „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“

Pro rozvoj a růst vaší firmy je růst prodeje klíčový. Můžete dělat mnoho věcí, abyste zlepšili výsledky v prodeji. Zpravidla však jen některé z nich mají na jeho růst reálný vliv. Objevit, které to jsou, a vědomě je pak opakovaně používat, vypadá mnohem obtížněji, než tomu ve skutečnosti je. Přijďte na tuto přednášku a naučte se, jak efektivně získávat a využívat informace od vašich zákazníků pro expanzi vaší firmy.



Jan Spáčil

No dates scheduled yet

Základní informace

Je zajímavé, jak málo firem má dnes velmi přesné informace o tom, proč jejich zákazníci kupují právě od nich, jak a podle čeho se rozhodují nebo co by je motivovalo udělat nákup rychleji a častěji.

Porozumět potřebám a touhám zákazníků je klíčové:

V této souvislosti dnes firmy stále častěji hledají cesty a způsoby, jak lépe porozumět svým zákazníkům – jejich potřebám, touhám a tomu, co ovlivňuje jejich rozhodování právě v okamžiku, kdy kupují, nebo tomu, co způsobuje jejich váhání a nákup u konkurence.

Určitě byste rádi naslouchali „vnitřní“ konverzaci, která probíhá v hlavách vašich zákazníků v okamžiku, kdy navštíví vaše webové stránky, e-shop nebo kamennou prodejnu. Představte si, že takové informace máte. Jak snadné by bylo připravit úspěšnější kampaně a více prodávat.

Kde a jak se k těmto informacím dostat, pravidelně je sbírat, vyhodnocovat a aplikovat?

Dobrá zpráva je, že to můžete zvládnout i vy. Rychleji a levněji, než se na první pohled může zdát. Nemusíte být experti na statistiku a pravděpodobnost ani mít vysokoškolský titul z ekonomie, abyste své aktivity v marketingu rozšířili o pravidelný přísun informací, které pro váš business mohou znamenat velmi mnoho. A my vám nyní ukážeme, jak na to.

Když jsem připravoval tuto přednášku, uvědomil jsem si, že je to vlastně přednáška, která měla být hned mezi prvními. Obsahuje informace, které jsou z mého pohledu pro úspěšný marketing naprosto klíčové.

Na přednášce se dozvíte:

  • proč potřebujeme trvale získávat informace od zákazníků a jak souvisí s růstem vašeho businessu;

  • jaký postoj nám brání dostat se ke správným informacím;

  • která je ta nejčastější a nejčastěji přehlížená chyba, kterou většina marketéru nevědomě stále dokola opakuje;

  • jakým způsobem získat správné a použitelné informace;

  • jak tyto informace využít a dosáhnout mnohem vyšší efektivity vašeho marketingu.

  • jak zvýšit efektivitu stávajícího marketingu bez navyšování marketingového rozpočtu;

  • jak prakticky aplikovat výsledky průzkumů;

  • praktické tipy, jak sestavit účinný propagační materiál;

  • jak využít marketingovou automatizaci pro pravidelné získávání důležitých informací;

  • kde lze získat již hotové, profesionálně připravené dotazníky a pozvánky, abyste ušetřili čas při jejich přípravě.

  • Komu je přednáška určena?


    Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům.

    Přednáška je také určena všem, kteří s marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál.

    Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.

    Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“ aneb „Jak získat a využít správné informace pro růst vašeho businessu“.

    Doplňující informace

    Délka
    1/2 dne

    Trvání
    9:30 - 13:00 hod.

    Cena
    500,- Kč bez DPH

    Místo konání
    HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice

    Jan Spáčil

    Jan Spáčil

    Posledních 13 let se věnuje marketingu, reklamě a propagaci a zná tuto branži z obou stran. V roce 2009 založil firmu Prospectea Česká republika, s.r.o. s účelem pomáhat klientům s marketingem tak, aby jim fungoval a pomáhal prodávat. V roce 2010 stál za zrodem marketingového systému Pospectea One - webové all-in-one aplikace pro online dotazníky, e-mail marketing, webové formuláře a správu kontaktů a firem, dodnes se podílí na jeho vývoji. Mezi další jeho aktivity patří práce lektora a trenéra v oblasti marketingu, jeho nejúspěšnějším seminářem je „5 dovedností úspěšného marketingu“.

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme