Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak psát e-maily, které prodávají

Věděli jste, že e-mail marketing stále patří mezi online aktivity s největší návratností vložených investic? A to až 38 ku 1. Bez správně vytvořených e-mailů to však půjde jen těžko. Postup, jak toho dosáhnout není tak komplikovaný, jak se může na první pohled zdát. Přijďte na tuto odbornou přednášku a naučte se, jak snadno psát e-maily, které prodávají.



Jan Spáčil

No dates scheduled yet

Základní informace

Již déle jak 5 let pomáhám mnohým firmám s jejich e-mailovými kampaněmi. Stále však vidím, že i přesto, že e-mail marketing dosahuje nejvyšší návratnosti vložených investic, není zejména tvorbě samotných e-mailů věnována taková pozornost, jakou by si zasloužily.

Firmy často přehlíží různorodost příjemců svých kampaní, jejich potřeby a očekávání. I přesto, že dnes existuje velká nabídka aplikací pro vytváření a odesílání hromadných e-mailů s velmi pokročilými funkcemi, vytvořit dobrý e-mail je stále dovednost, bez které se neobejdete.

To co skutečně prodává není pokročilost systému, který na e-mail marketing používáte, ale Vaše schopnost přitáhnout pozornost, zaujmout a přivést zákazníka k objednávce nebo jinému cíli.

Témata

  • 7 klíčových bodů, které rozhodují o tom, zda e-mail prodává nebo obtěžuje,

  • Jak využít anatomii e-mailu ke zvýšení jeho účinnosti.

  • 6 šokujících mýtů ohledně předmětu e-mailů.

  • Jak získat a udržet vysokou online reputaci jako odesílatel hromadných e-mailů.

  • Jak efektivně snížit SPAM skóre vašich e-mailů a zvýšit jejich doručitelnost.

  • Co je to "magická 3“ a jak pomocí ní zvýšíte otevíratelnost Vašich e-mailů.

  • Jak správně formulovat a kam umístit výzvu k akci a zvýšit proklikovost z vašich e-mailů.

  • A mnoho dalšího.
  • Přednáška je nabitá příklady a praktickými informacemi, které můžete okamžitě začít používat.


    Jako konzultant jsem viděl mnoho kampaní, které vypadaly velmi dobře a přesto jejich výsledky byly slabé. Viděl jsem také kampaně, které nebyly ničím zvláštní, ale prodeje z nich nás všechny překvapily.

    Zjistil jsem, že to, jak kampaň vypadá, jak kreativně je vytvořen její obsah nebo předmět ještě nemusí mít pozitivní dopad na její obchodní výsledky. Pokud v kampani chybí několik málo klíčových bodů, nebude fungovat.

    Dobrá zpráva je, že těchto klíčových bodů je pouze 7 a vy se s nimi můžete seznámit během jednoho dopoledne a okamžitě tak zlepšit e-maily, které posíláte.


    Doplňující informace

    Délka
    1/2 dne

    Trvání
    9:30 - 13:00 hod.

    Cena
    500,- Kč vč. DPH (hradí se předem na základě vystavené faktury)

    Místo konání
    HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice

    Jan Spáčil

    Jan Spáčil

    Posledních 13 let se věnuje marketingu, reklamě a propagaci a zná tuto branži z obou stran. V roce 2009 založil firmu Prospectea Česká republika, s.r.o. s účelem pomáhat klientům s marketingem tak, aby jim fungoval a pomáhal prodávat. V roce 2010 stál za zrodem marketingového systému Pospectea One - webové all-in-one aplikace pro online dotazníky, e-mail marketing, webové formuláře a správu kontaktů a firem, dodnes se podílí na jeho vývoji. Mezi další jeho aktivity patří práce lektora a trenéra v oblasti marketingu, jeho nejúspěšnějším seminářem je „5 dovedností úspěšného marketingu“.

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme