Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak nastavit firmu na nejbližší 3 roky?

Jak přežít jakýkoliv rok, i navzdory ekonomické krize nebo expanze? Je dobré vědět co se stane a jak to celé nastavit. Přijďte na seminář Patricka Valtina a připravte se na rok 2019!



Patrick Valtin

27. 1. 2019, Brno - Sluneční Dvůr

Jak předpovídat a kontrolovat vaši expanzi v nejbližších 3–5 letech?

To se dozvíte na semináři Patricka Valtina, amerického přednášejícího, lektora, trenéra a podnikatele, který přednáší po celém světě a má zkušenosti s globální ekonomikou.

V lednu 2019 se podělí o své zkušenosti s účastníky v HCA Brno. Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a buďte u toho i VY!


Témata

  • Indikátory, které vás připraví na úspěch v jakékoli době

  • Proč se organizace zmenšují?

  • Jak expandovat v každé době?

  • Indikátory problémů s profitabilitou

  • Indikátory, které se objevují s juniory

  • Nejlepší nástroj, jak předpovídat budoucnost

  • Jak řídit osud vašeho podnikání?

  • Klíčové indikátory úspěchu

  • Jaké jsou dobré a špatné ukazatele organizace?

  • Jak rychle zjistíte, že někdo pracuje s vámi, nebo proti vám?

  • Jak víte, že jste „narazili na zeď“ v podnikání, a jak tomu zabránit?

  • Jaký je hlavní ukazatel, který musíte neustále sledovat, aby byl zaručen úspěch?

  • Co je míra ziskovosti a jak ji používat každý den k tomu, abyste inspirovali ostatní v tvrdé práci a výhře nad konkurencí


  • VIDEO-POZVÁNKA na seminář:


    Doplňující informace

    Délka
    1 den

    Trvání
    9:00 - 18:00 hod.

    Cena
    11.970,-Kč bez DPH

    Místo konání
    Hotel Sluneční dvůr, Přemyslovo nám. 1325/26, 627 00 Brno-Slatina

    Patrick Valtin

    Patrick Valtin

    Mezinárodně uznávaný řečník, odborník na marketing a prodej. Za posledních 29 let, kdy se věnuje zejména poradenství v rámci funkčního řízení firem, výběru a práci s lidmi, vyškolil více než 120 000 lidí v 37 zemích. Je zakladatelem systému No-Fail Hiring a tréninkového programu pro nábor nových zaměstnanců. Patrikovi zákazníci a účastníci seminářů pochází ze všech průmyslových odvětví od rostoucích podniků až po nadnárodní společnosti (USPS, Ford Motor Company, General Motors, BMW, Renault, Mercedes, Toyota, Motorola, AIG, IBM, Re/max, France Telecom, hotely Accor, Coca Cola atd.).

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme