12 nástrojů efektivního prodeje aneb Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců
Aby člověk v životě cokoliv mohl mít, musí tomu rozumět.
Mnoho ředitelů firem hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej.
Některé postupy fungují, některé fungují jen „za určitých osobností“ a některé nefungují vůbec. Pokud hledáte ty, které opakovaně fungují, nejste sami.
Mnozí obchodníci jsou však přesvědčeni, že musí tlačit zákazníka do toho, aby udělal objednávku. Naučili se o svém produktu množství informací a hned byli vysláni do nebezpečného prostředí praktického obchodu. jejich jedninou zbraní bývá jen vlastní intuice a vědomosti, které o svém produktu mají.
Přijdou-li při obchodním jednání námitky, spustí obvykle obranný boj argumentů nebo začnou řešit cenu.
Jsem schopen přivést zákazníka k poznání, že naše produkty a služby můžou být pro něho užitečné a to i bez násilného přesvědčování a argumentů?
Jaké služby nás dělají výjimečnými? Je si toho vědom zákazník?
Jednou z nejdůležitějších vlastností obchodníka je schopnost analyzovat obchodní jednání. Mít jednání pod kontrolou. Umím určit, zda a kdy jsem udělal chybu při prodeji, abych se jí mohl napříště vyvarovat? Když jednání skončí bez uzavření obchodu, umím přesně říct, proč jsem neuzavřel?
Co ovlivňuje vztah mezi prodejcem a zákazníkem? Jak a čím lze vybudovat důvěru a dobrou spolupráci? Vím, jak se zachovat, když přijdu za svým zákazníkem a on nemá právě „chuť“ se mnou hovořit?
Úryvek z elektronické knihy 12 nástrojů efektivního prodeje aneb Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců, Martin Kolenička
Stáhněte si zdarma E-BOOK: „12 NÁSTROJŮ EFEKTIVNÍHO PRODEJE
Vyplňte Váš e-mail níže ↓
- 0 Komentářů
0 Komentáře