9. vydání, na téma: TAJNÉ TRUMFY PR
V dnešní době jsou dobré vztahy se širokou veřejností klíčové. Jako jednu z prvních věcí je potřebné si vybudovat kladné povědomí o firmě a silné vztahy se zákazníky. Následně, až poté je možné budovat marketing a samotný obchod.
PR (public relations) aktivitám se věnujete, abyste dali veřejnosti najevo, že práce kterou vykonáváte je kvalitní a užitečná. Pokud se dbá na PR a dělá se dobře, zvýší se zájem i důvěra nejen mezi zákazníky, ale i uvnitř své firmy.
A právě o PR a jeho důležitosti se můžete dočíst v našem nejnovějším vydání časopisu „Manažment v praxi“.
O čem se v časopise dočtete?
- Tajné trumfy PR
- Proč je PR tak důležité a firmy by se mu měly více věnovat?
- Jak interní PR odráží kvalitu společnosti?
- 3 super schopnosti správného PR manažera
- Jak budovat důvěru u zákazníka?
- Kdo je profesionál v marketingu?
- Proč je právě firemní časopis tím správným marketingovým nástrojem, který ve firmách nesmí chybět? A další…
Přejeme příjemné čtení,
HCA Brno
- 1 Komentářů
1 Komentáře