Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

#HCA Tip: Jaké lidi máte ve svém okolí?

Další aspekt, který souvisí nejen s motivací, ale také s vašim úspěchem, se týká kontaktu s lidmi. Je velmi důležité mít partnery, přátelé a znát lidi, kteří už v životě něco dokázali, někam došli. Říká se, že my […]

Nové vydání časopisu Manažment v praxi

Přinášíme Vám naše nové, již 8. vydání časopisu „Manažment v praxi“ HCA Brno.   Na téma: Jak se připravit na krizi a následující roky? Přečíst si jej můžete zde.   A na co se v […]

#HCA Tip: Do čeho nejvíc investujete?

Jaká je podle vás nejdůležitější investice v životě? Když nebudete investovat sami do sebe, nikdy nebudete úspěšný. Proto si musíte uvědomit, že nejdůležitější investici jste vy sami. Pokud se chcete dozvědět víc, pak si určitě […]

#HCA Tip: Metoda profesionálů

Chcete být úspěšnějšími ve svém businessu? Pokud ano, tak jistě oceníte toto video. Úspěch souvisí s tím, jaký přístup máte vy k tomu, co děláte. A jeden z těchto přístupů je přístup PROFESIONÁLA, který vyžaduje […]

#HCA Tip: Co vás motivuje?

Co je to, co vás motivuje? Jsou to vlastní peníze, vlastní úspěch, vlastní rodina? A nebo úspěch klienta? Je to o vás! Čím víc se zaměřujete „proklientsky“, tím více budete úspěšnější. Nebojte se do toho […]

Proč spolupracujeme s firmou Foreigners?

I ve Foreigners ví, že pravidelná školení, tréninky a motivační přednášky jsou základem úspěšného podnikání a zdravého fungování firmy.   Kdo jsou Foreigners a proč spolupracují s námi? Hlavní misí Foreigners je pomáhat cizincům cítit […]

GDPR kalkulačka

Co je GDPR a k čemu je GDPR kalkulačka dobrá? Máte web? Máte e-shop? Máte zaměstance? Máte zákazníky? Pokud platí alespoň jedno z toho, tak nejpíše ano. Otázka by totiž neměla být, zda se vás GDPR týká, ale JAK […]

Principy života

Říká se, že ty nejcennější věci jsou zdarma. Není to pravda. I ty nejlepší věci, které vypadají, že jsou zadarmo si musíš nějak zasloužit. Abys dostal úsměv, musíš ho rozdávat. Abys získal štěstí, musíš pomáhat […]

Profesionální přístup k životu

Jakmile děláte práci, za kterou dostáváte odměnu, tak je velmi praktické být nastavený na PROFESIONÁLNÍ ÚROVEŇ.  Jednoduše řečeno – profesionální sportovci žijí tím, že dělají daný sport za peníze a zároveň naplno.   Proto i PRÁCI, KTEROU DĚLÁTE Vy, je dobré, abyste dělali na […]

Co je klíčovým nástrojem prodejce?

S prodejem se setkáváme odjakživa. Od prvního momentu, když někdo něco vyrobil nebo vymyslel, začal řešit, jak produkt prodat. A odpověď byla ve většině případů jednoduchá. Stačí to vysvětlit lidem a oni si to logicky […]

Nejúspěšnější věci jsou vždy jednoduché

Nejúspěšnější věci jsou vždy jednoduché. Když vysvětlujete amatérům jednoduchý a úspěšný postup, jak něco udělat, oni vám prostě nevěří a nadále si život komplikují hledáním složitých řešení. Amatér má heslo: To nemůže být tak jednoduché!!! […]

Pokud vaše propagační materiály nedokáží vyvolat žádné emoce, nebudou prodávat.

Emoce v propagaci

Klíčové faktory úspěšného podnikání

Na přelomu roku se většina lidí dívá na rok uplynulý a na to, čeho by chtěli dosáhnout v tom roce následujícím. Tvoří si tedy tzv. plány. Plánování je pro nás velmi přirozené. Děláme to často […]

„Komunikace je živnou půdou manželského úspěchu, z níž může vyrůstat pevný manželský svazek, a nekomunikace je skalisko, o něž si jeho loď roztříští svůj kýl.“ L. Ron Hubbard, z knihy Nový pohled na život

Co jsou základní kameny firmy?

Když se podíváte na firmu jako takovou a dáte si otázku: „Na čem stojí každá firma?“, jaká bude odpověď? Stojí každá firma na lidech? Ne, stojí na správných lidech! Na to, aby se firmě dobře […]

Vaše výsledky závisí na Vaší kompetenci a vnitřní síle

„Život je jako zámek na heslo. Vaším úkolem je najít správná čísla ve správném pořadí a budete mít všechno, co si přejete.“ Brian Tracy

Komunikace všemi směry

Člověk či manažer ve skutečnosti k řízení svého života nebo business nepoužívá nic jiného než komunikaci. Management, prodej, marketing, PR, lidské zdroje, to vše jsou technologie založené na komunikaci. Pozornost Daleko lépe se vše chápe, když rozpoznáte, že zásadní, nejvíce funkční součástí komunikace […]