Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Pokud vaše propagační materiály nedokáží vyvolat žádné emoce, nebudou prodávat.

Emoce v propagaci

Klíčové faktory úspěšného podnikání

Na přelomu roku se většina lidí dívá na rok uplynulý a na to, čeho by chtěli dosáhnout v tom roce následujícím. Tvoří si tedy tzv. plány. Plánování je pro nás velmi přirozené. Děláme to často […]

„Komunikace je živnou půdou manželského úspěchu, z níž může vyrůstat pevný manželský svazek, a nekomunikace je skalisko, o něž si jeho loď roztříští svůj kýl.“ L. Ron Hubbard, z knihy Nový pohled na život

Co jsou základní kameny firmy?

Když se podíváte na firmu jako takovou a dáte si otázku: „Na čem stojí každá firma?“, jaká bude odpověď? Stojí každá firma na lidech? Ne, stojí na správných lidech! Na to, aby se firmě dobře […]

Vaše výsledky závisí na Vaší kompetenci a vnitřní síle

„Život je jako zámek na heslo. Vaším úkolem je najít správná čísla ve správném pořadí a budete mít všechno, co si přejete.“ Brian Tracy

Komunikace všemi směry

Člověk či manažer ve skutečnosti k řízení svého života nebo business nepoužívá nic jiného než komunikaci. Management, prodej, marketing, PR, lidské zdroje, to vše jsou technologie založené na komunikaci. Pozornost Daleko lépe se vše chápe, když rozpoznáte, že zásadní, nejvíce funkční součástí komunikace […]

Jak člověk zjistí, že si našel tu správnou práci? Všechno do sebe zapadne a je šťastný. Být šťastný je normální. Každý den, každou hodinu, každou minutu, každou sekundu.

„Pravda je taková, že veškeré štěstí, které kdy najdete, se nachází ve vás samotných.“ L. Ron Hubbard, z knihy Nový pohled na život

Sny, s. r. o.

Před pár dny mi zavolal Martin Kolenička, jestli bych nenapsala nějaké povídání o PR. Dva dny nato mě poprosily moje kolegyně z regionů, jestli bych něco neřekla o tom, jak si budovat značku a dostat se do […]

„Kdybychom udělali všechny věci, které jsme schopni udělat, doslova bychom sami sebe ohromili.“ Thomas A. Edison

NEJLEPŠÍ ORGANIZACE

Nejlepší organizace je ta, která má nad sebou lidskou bytost, ovládá metody jak vyřešit svoje problémy, má zavedené základní činnosti a dobrý žádaný produkt. Přizpůsobuje se svému prostředí, okolí či podmínkám fungování tak, aby do […]

Jak zlepšit vaše prodejní dovednosti?

I vy toužíte po pasivním příjmu? Co to znamená pasivní příjem? Pasivní příjem znamená, že člověk je pasivní a chodí mu stále peníze. Ale moje zkušenost je, že žádný příjem ve skutečnosti není úplně pasivní. […]

Motivace zaměstnanců, která vám bude dávat smysl

Motivace zaměstnanců je věčné téma šéfů. Jak mám lidi motivovat? Co jim mám dát, aby fungovali pořádně? Jak to udělat, aby motivace pracovníků byla dlouhodobá? Proč mnoho lidí po jednom, dvou, nebo třech letech ztrácejí […]

Úspěšný rok 2016 – tentokrát hned ze startu!

Určitě mi dáte za pravdu, že jednou z nejdůležitějších schopností šéfa je schopnost komunikovat. Když člověk začíná podnikat, tak není zkušený, ale tím, jak je nadšený a plný nové budoucnosti, je to příjemné. Mluví se […]

Jak zvýšit efektivitu…

Mnoho firem si uvědomuje stále větší tlak na pracovníky. Ze strany zákazníků je tlak na nejnižší cenu a ze strany vedení firmy je tlak na optimální, ale dost vysokou marži. Mnoho pracovníků si stěžuje, že […]

TimeMaker

Už nějakou dobu využíváme manažerský software TimeMaker. Pokud Vás tento produkt také zajímá, můžete se podívat na stránky zakladatele Meir Ezry.

„Skôr ako človek urobí kroky akéhokoľvek plánu, najskôr si to premyslí. Takže sa dá povedať, že úvahy sú nadradené konaniu jedinca. Preto najväčším problémom manažera, je zmeniť nefunkčné a neefektívne myslenie podriadených. Keď sa Vám podarí toto, všetko ostatné už len usmeňovanie. Systematické vzdelávanie a tréning to skutočne rieši.“ Mgr. Martin Kolenička

Pier Paderni: Ako zaviesť úspešné postupy do praxe

Jedinečný rozhovor přímo s PIEREM PADERNI, jako ochutnávka k jeho blížícímu se semináři. Ktoré body svojej kariéry považujete za najdôležitejšie? Veľmi dôležitým bodom mojej kariéry bolo päť rokov v rokoch 1985-1990, počas ktorých som pracoval ako PR a tlačový […]