Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak posunout vaše manažerské dovednosti na nový level?

Jaká je motivace vašich pracovníků? Co motivuje vedoucího pracovníka k tomu, aby posunul svoje manažerské dovednosti na nový level?   Je to různé. To co ale spojuje všechny šikovné manažery je jasná vize a cíl, kam chtějí dostat svůj tým. Jedním z měřidel úspěšnosti firem je zisk. Není to jediné, ale pravdou je, že podle toho se […]

„Pravda je taková, že veškeré štěstí, které kdy najdete, se nachází ve vás samotných.“ L. Ron Hubbard, z knihy Nový pohled na život

Sny, s. r. o.

Před pár dny mi zavolal Martin Kolenička, jestli bych nenapsala nějaké povídání o PR. Dva dny nato mě poprosily moje kolegyně z regionů, jestli bych něco neřekla o tom, jak si budovat značku a dostat se do médií… Ano, mám to vystudované, ano, měla jsem PR firmu, ale toto není téma mých přednášek ani jiných setkání, tak za jaký […]

„Kdybychom udělali všechny věci, které jsme schopni udělat, doslova bychom sami sebe ohromili.“ Thomas A. Edison

NEJLEPŠÍ ORGANIZACE

Nejlepší organizace je ta, která má nad sebou lidskou bytost, ovládá metody jak vyřešit svoje problémy, má zavedené základní činnosti a dobrý žádaný produkt. Přizpůsobuje se svému prostředí, okolí či podmínkám fungování tak, aby do větší či menší míry expandovala. Aby taková organizace přežila, musí mít jasný účel a uspokojovat konkrétní potřebu. Její služby musí […]

Jak zlepšit vaše prodejní dovednosti?

I vy toužíte po pasivním příjmu? Co to znamená pasivní příjem? Pasivní příjem znamená, že člověk je pasivní a chodí mu stále peníze. Ale moje zkušenost je, že žádný příjem ve skutečnosti není úplně pasivní. Na to abyste mohli mít nějaký příjem, potřebujete dávat neustále velký proud částic na trh, což znamená e-mailové marketingové kampaně, […]

Motivace zaměstnanců, která vám bude dávat smysl

Motivace zaměstnanců je věčné téma šéfů. Jak mám lidi motivovat? Co jim mám dát, aby fungovali pořádně? Jak to udělat, aby motivace pracovníků byla dlouhodobá? Proč mnoho lidí po jednom, dvou, nebo třech letech ztrácejí chuť do práce? A naopak, jak je možné, že jsou lidi, kteří jsou i po patnácti letech stále motivovaní, aktivní […]

Quanda = chytré marketingové nástroje, které vám pomohou získat více klientů

Dobrý den, jsem ráda, že vám můžu představit program, který vám pomůže získat více kontaktů a pomocí efektivní komunikace je proměnit v platící klienty. Komu je to určené Dnešní uživatelé Quandy jsou ze všech oblastí: fitness kluby, cestovní kanceláře, servisní střediska, obchodní společnosti a další. Tento program jim pomáhá jejich klienty informovat, vzdělávat, získávat od […]

Úspěšný rok 2016 – tentokrát hned ze startu!

Určitě mi dáte za pravdu, že jednou z nejdůležitějších schopností šéfa je schopnost komunikovat. Když člověk začíná podnikat, tak není zkušený, ale tím, jak je nadšený a plný nové budoucnosti, je to příjemné. Mluví se svými kolegy o krásných cílech a vztahy jsou velmi příjemné. Komunikovat s lidmi plnými nadšení a tvořivosti je velmi příjemné. […]

Jak zvýšit efektivitu…

Mnoho firem si uvědomuje stále větší tlak na pracovníky. Ze strany zákazníků je tlak na nejnižší cenu a ze strany vedení firmy je tlak na optimální, ale dost vysokou marži. Mnoho pracovníků si stěžuje, že nestíhá a že je to náročné. V některých případech to je pravda a v některých to jsou jen výmluvy. Před […]

TimeMaker

Už nějakou dobu využíváme manažerský software TimeMaker. Pokud Vás tento produkt také zajímá, můžete se podívat na stránky zakladatele Meir Ezry.

„Skôr ako človek urobí kroky akéhokoľvek plánu, najskôr si to premyslí. Takže sa dá povedať, že úvahy sú nadradené konaniu jedinca. Preto najväčším problémom manažera, je zmeniť nefunkčné a neefektívne myslenie podriadených. Keď sa Vám podarí toto, všetko ostatné už len usmeňovanie. Systematické vzdelávanie a tréning to skutočne rieši.“ Mgr. Martin Kolenička

Pier Paderni: Ako zaviesť úspešné postupy do praxe

Jedinečný rozhovor přímo s PIEREM PADERNI, jako ochutnávka k jeho blížícímu se semináři. Ktoré body svojej kariéry považujete za najdôležitejšie? Veľmi dôležitým bodom mojej kariéry bolo päť rokov v rokoch 1985-1990, počas ktorých som pracoval ako PR a tlačový manažér pre spoločnosť New Era Publications Italy, ktorá publikovala diela L. Rona Hubbarda. Počas tohto obdobia som nabral naozaj veľa skúseností, ktoré mi v […]