Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

NEJLEPŠÍ ORGANIZACE

Nejlepší organizace je ta, která má nad sebou lidskou bytost, ovládá metody jak vyřešit svoje problémy, má zavedené základní činnosti a dobrý žádaný produkt. Přizpůsobuje se svému prostředí, okolí či podmínkám fungování tak, aby do […]

Jak zlepšit vaše prodejní dovednosti?

I vy toužíte po pasivním příjmu? Co to znamená pasivní příjem? Pasivní příjem znamená, že člověk je pasivní a chodí mu stále peníze. Ale moje zkušenost je, že žádný příjem ve skutečnosti není úplně pasivní. […]

Motivace zaměstnanců, která vám bude dávat smysl

Motivace zaměstnanců je věčné téma šéfů. Jak mám lidi motivovat? Co jim mám dát, aby fungovali pořádně? Jak to udělat, aby motivace zaměstnance byla dlouhodobá? Proč mnoho lidí po jednom, dvou, nebo třech letech ztrácejí chuť […]

Úspěšný rok 2016 – tentokrát hned ze startu!

Určitě mi dáte za pravdu, že jednou z nejdůležitějších schopností šéfa je schopnost komunikovat. Když člověk začíná podnikat, tak není zkušený, ale tím, jak je nadšený a plný nové budoucnosti, je to příjemné. Mluví se […]

Jak zvýšit efektivitu…

Mnoho firem si uvědomuje stále větší tlak na pracovníky. Ze strany zákazníků je tlak na nejnižší cenu a ze strany vedení firmy je tlak na optimální, ale dost vysokou marži. Mnoho pracovníků si stěžuje, že […]

TimeMaker

Už nějakou dobu využíváme manažerský software TimeMaker. Pokud Vás tento produkt také zajímá, můžete se podívat na stránky zakladatele Meir Ezry.

„Skôr ako človek urobí kroky akéhokoľvek plánu, najskôr si to premyslí. Takže sa dá povedať, že úvahy sú nadradené konaniu jedinca. Preto najväčším problémom manažera, je zmeniť nefunkčné a neefektívne myslenie podriadených. Keď sa Vám podarí toto, všetko ostatné už len usmeňovanie. Systematické vzdelávanie a tréning to skutočne rieši.“ Mgr. Martin Kolenička

Pier Paderni: Ako zaviesť úspešné postupy do praxe

Jedinečný rozhovor přímo s PIEREM PADERNI, jako ochutnávka k jeho blížícímu se semináři. Ktoré body svojej kariéry považujete za najdôležitejšie? Veľmi dôležitým bodom mojej kariéry bolo päť rokov v rokoch 1985-1990, počas ktorých som pracoval ako PR a tlačový […]

5 mýtů o vytváření zisků

Byli jste už někdy v situaci, kdy jste vydělávali spousty peněz, ale měli jste z toho minimální zisk? Můžete mít dost na to, abyste pokryli náklady a možná si myslíte, že to prozatím stačí. Ale zisky umožňují […]

Jak změnit nesouhlas na souhlas?

Pravděpodobně se každému z nás už stalo, že jsme svému týmu nadšeně prezentovali nějaký nápad na zlepšení a místo souhlasných ovací jsme se setkali s frfláním, odmítáním a kritikou. Jako šéfové se můžeme začít zuřivě obhajovat, logicky […]

Máte rádi schopné lidi?

Když bychom se podívali na to, co je to schopnost, tak se dá shrnout do třech základních věcí. Schopní lidé jsou lidé, kteří  vnímají věci, vidí věci, dívají se na věci, a když o nějaké […]

8 KLÍČŮ JAK VYDĚLAT PENÍZE

1.     ZNEJTE SVOU HISTORII Pokud znáte svou historii, nemáte žádný důvod se obávat! Současná krize je „jen“ opakování minulosti. Černé pondělí, 19. října 1987, kdy zkrachovala burza, největší denní schodek v historii, zotavila se během […]

Heimo Bucerius: Jak být magnetem na peníze?

Vaše peníze můžete manažovat s jistotou, ne s pochybnostmi   HEIMO BUCERIUS (*1953) je podnikatelem, majitelem firmy, profesionálním konzultantem a investičním specialistou. Po studiu architektury na Karlsruhe Institute of Technology a profesionálním tréningu v Hubbardově […]

Peníze a motivace

,,Nejslabší motivací jsou peníze. Lidé a podniky, které jsou motivovány pouze penězy, jsou velice vratkými. Hlavní důvod selhání úkolu je právě motivace penězi. Škála motivace od nejvyšší po nejnižší je: Povinnost – nejvyšší motivace. Osobní […]

Ako zvýšiť profit?

Jedna vec spája veľkú väčšinu podnikateľov. Vždy keď sa riešia peniaze či už majiteľ alebo riaditeľ sa stáva vážnejší práve, keď sa rieši profitabilita firmy. Je niekoľko faktorov, ktoré majú na ziskovosť vplyv. Prvá vec, […]

Velké firmy budují velcí lidé

Při plánování na další období se firmy zaměřují hlavně na obrat a často se zapomíná na to, že chceme mít taky dobré vztahy. To je důvod, proč někdy dobré vztahy na pracovišti chybí. Úspěch firmy […]

Být sobec a nebo se rozdat?

Jak poznat sobce a jaký to má vliv na organizaci? V práci mnohokrát vidíme zaměstnance, které nezajímá nic jiného, než oni samotní. Jaký to má vliv na organizaci? Zpravidla negativní. Ale ani opačný extrém není […]

Moudrost je úzce spojená se svobodou

Asi každý člověk touží po svobodě. A každý má svoji představu co svoboda pro něho znamená. Pro někoho to je dostatek peněz, pro někoho dostatek dovolené, pro jiného zase možnost surfování na Internetu, pro někoho […]

Jak postupovat při prodeji?

Když už máme se zákazníkem nastavený nějaký vztah a ví už, kdo jsme, je dobré nechat prostor také jemu, aby měl možnost se Vám představit. V této fázi můžete hodně krát vidět, jak prodejce začne […]

Problémy neexistují

Najít člověka, který má problémy asi není až tak těžké. Ale najít člověka, který ty PROBLÉMY ŘEŠÍ SPRÁVNĚ, by bylo těžší. Je jedno, zda je to obchodní zástupce, manažer a nebo skladník. Každý z nás […]

 

Získejte inspiraci a know-how pro budoucnost Vaší firmy!

 

 Zúčastněte se 1. Business HCA Konference v ČR!

 

 

Rezervujte si místo ►► www.hcabrno.cz