Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Ako zvýšiť profit?

Jedna vec spája veľkú väčšinu podnikateľov. Vždy keď sa riešia peniaze či už majiteľ alebo riaditeľ sa stáva vážnejší práve, keď sa rieši profitabilita firmy. Je niekoľko faktorov, ktoré majú na ziskovosť vplyv. Prvá vec, […]

Velké firmy budují velcí lidé

Při plánování na další období se firmy zaměřují hlavně na obrat a často se zapomíná na to, že chceme mít taky dobré vztahy. To je důvod, proč někdy dobré vztahy na pracovišti chybí. Úspěch firmy […]

Být sobec a nebo se rozdat?

Jak poznat sobce a jaký to má vliv na organizaci? V práci mnohokrát vidíme zaměstnance, které nezajímá nic jiného, než oni samotní. Jaký to má vliv na organizaci? Zpravidla negativní. Ale ani opačný extrém není […]

Moudrost je úzce spojená se svobodou

Asi každý člověk touží po svobodě. A každý má svoji představu co svoboda pro něho znamená. Pro někoho to je dostatek peněz, pro někoho dostatek dovolené, pro jiného zase možnost surfování na Internetu, pro někoho […]

Jak postupovat při prodeji?

Když už máme se zákazníkem nastavený nějaký vztah a ví už, kdo jsme, je dobré nechat prostor také jemu, aby měl možnost se Vám představit. V této fázi můžete hodně krát vidět, jak prodejce začne […]

Problémy neexistují

Najít člověka, který má problémy asi není až tak těžké. Ale najít člověka, který ty PROBLÉMY ŘEŠÍ SPRÁVNĚ, by bylo těžší. Je jedno, zda je to obchodní zástupce, manažer a nebo skladník. Každý z nás […]

Jak vychovat své nástupce?

Mnoho šikovných lidí, když dělají svoji práci, tak dosahují i pěkných výsledků. Když se podíváme na expanzi firem, tak je do značné míry založena na tom, že šikovní lidé opravdu přispívají, a jejich příspěvkem vzkvétá […]

Kdo by nechtěl být úspěšný?

Tomáš Baťa, jeden z nejúspěšnějších podnikatelů, netvrdil, že jeho impérium vybudoval náhodou nebo, že je to věcí náhody. Sám mluví o tvrdé poctivé práci, když odpovídá na otázku jak se mu to podařilo. Když jsem […]

Výběr lidí: Dělejte to jako Steve Jobs!

Nedávno jsem dočetl velmi inspirativní knihu, „Tajemství inovací Steva Jobse“ („The Inovation Secrets of Steve Jobs“) od Carmine Gallo. Mohu Vám ji plně doporučit a chci se s Vámi podělit o několik zásad, kterých se […]

Čtyři esa výběru

Už se vám někdy stalo, že jste se při výběru a nebo řízení lidí zmýlili? Výsledky jsou na prvním místě Každý manažer chce do firmy přijmout někoho, kdo je skvělý producent a dokáže mít skvělé […]

Dajte mi ľudí a ja urobím všetko!

Hovorí sa že dajte mi ľudí a ja urobím všetko. Na druhej strane môžete počuť, že najťažšia práca je práca s ľuďmi. Tak kde je tá pravda? Ľudia urobia všetko, čo sa im povie,, ale je to […]

Nápadů není nikdy dost

Jedna z částí firmy se zabývá vytvářením idejí. Každý majitel a nebo šéf firmy by měl pravidelně pracovat na tom, aby firma měla dostatek budoucnosti. Tzn. aby měla vždy dostatek nápadů a tipů, které tu firmu […]

Kdo vytváří vánoční atmosféru?

Většina manažerů s blížícím se koncem roku začíná bilancovat, dívá se na uplynulý rok a na základě toho plánují budoucnost. V tomto období přemýšlíme nad lidmi ve firmě a nebo doma, a dívámese na to, […]

Dobré vztahy začínají sebeúctou

Rozčilují tě někdy jiní lidé? Dělají ti něco, co se ti nelíbí? Dostávají tě do nepříjemných situací? Jak to udělat, abych s nimi dokázal vycházet a oni dělali to, co se mi líbí? Tajemství problémů […]

Co je to velikost?

Nejtěžší úkol, jaký člověk může mít, je milovat své bližní navzdory všem důvodům, proč by je milovat neměl. A skutečným znamením duševního zdraví a velikosti je stále je takto milovat. Tomu, kdo je toho schopen, […]

Odkud pocházejí problémy?

Všimli jste si, že někteří lidé mají spousty problémů? Co je to, co ty problémy přitahuje? Co nejvíc ovlivňuje to, že člověk v nějaké oblasti má, nebo naopak nemá problémy? Např. ve vztazích: Když začínáme […]

UMÍTE DELEGOVAT ÚKOLY?

Manažment je taky o schopnosti delegovat úkoly: Instrukce ředitele náměstkovi: Zítra v 10.00 hod je zatmění slunce, tedy něco, co se každý den nevidí. Ať   pracovníci nastoupí v pracovním oděvu na dvůr. Při pozorování tohoto řídkého […]

Je opravdu nutné investovat do marketingu peníze?

Zhruba před rokem jsem dostal e-mail od jedné firmy, kde stálo, že hledají nové projekty. Tato firma se zabývala těsněním střech před deštěm a sněhem. Poznal jsem ji z minulosti, ale co bylo důležitější, měl […]