Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak zlepšit vaše prodejní dovednosti?

I vy toužíte po pasivním příjmu? Co to znamená pasivní příjem?

Pasivní příjem znamená, že člověk je pasivní a chodí mu stále peníze. Ale moje zkušenost je, že žádný příjem ve skutečnosti není úplně pasivní. Na to abyste mohli mít nějaký příjem, potřebujete dávat neustále velký proud částic na trh, což znamená e-mailové marketingové kampaně, letáky, telefonáty a jakoukoliv další komunikaci na trh, z které byste chtěli mít pasivní příjem.

Pasivní příjem znamená efektivita komunikace. Aby vám dal někdo peníze, potřebujete hlavně jejich důvěru, protože peníze dáváme jenom lidem, u kterých máme důvěru.

 

Proto nejlepší obchodníci jsou přesně ti lidé, kteří u zákazníka vytvoří obraz někdy až nepostradatelnosti.

To jsou zákazníci, kteří jsou závislí na komunikaci.

A vaše prodejní dovednosti jsou vlastně vaše komunikační schopnosti. Proto, aby byla komunikace efektivní, tak musíte mít velmi jasnou vizi toho, co chcete komunikovat. Pokud to má být komunikace směrem k zákazníkovi, tak daná myšlenka musí obsahovat slovíčko pomoc, nebo koncept pomoci. Tuto myšlenku musíte velmi silně chtít odkomunikovat vašim zákazníkům, nebo trhu a potřebujete zabezpečit, abyste získali pozornost a uvědomění, že právě vy jste ti, kteří dokážete zlepšit život vašim zákazníkům právě skrze vaše služby a vaše produkty.

Když mluvím o prodeji, nemluvím o někom, kdo chce jenom peníze. Mluvím o někom, kdo chce hlavně pomáhat klientům v nějaké oblasti. A když je ta pomoc hodnotná, tak chce hodnotu nazpět, což jsou ve většině případů peníze.

Pokud se vám podaří zvýšit zisk u zákazníka, je to velmi jasný důvod k tomu, aby vám zákazník část ze zisku dal. Častokrát vidím, že prodejci mají vcelku jasno v tom, co to zákazníkovi přinese, ale zákazník to ne vždy vidí.

 

Takže jedna z klíčových schopností prodejců je ukázat to zákazníkovi tak, aby reálně viděl, že z toho bude mít skutečně příjem.

Co jsou tedy vaše prodejní schopnosti? Jsou to schopnosti komunikovat. Schopnost budovat důvěru vůči zákazníkovi, schopnost ukázat zákazníkovi reálný přínos spolupráce. Ale tak, aby si toho byl zákazník skutečně vědom.

 

Takže tip pro vás:

  1. Vypracujte si seznam věcí, chování a nástrojů, které zvedají úroveň vaši důvěry vůči vašemu zákazníkovi.
  2. Dále si vypracujte ke každému produktu, který prodáváte, jaký konkrétní přínos to má pro zákazníka.
  3. A naposledy si vypracujte dostatečně velký seznam otázek, pomocí kterých zákazník uvidí reálný přínos.

 

Mgr. Martin Kolenička

  • 0 Komentářů

0 Komentáře

Vložit příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *