Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak sepsat klobouky a směrnice

Pokud máte pocit, že vám firma "přerostla přes hlavu" a pociťujete nutnost stanovit přesné pravidla a ukorigovat ji, tak je to ten pravý kurz pro vás.



Petr Jánský

26. 05. 2024, Brno

Základní informace

Kurz je určený hlavně pro majitele a řídící pracovníky vrcholového manažmentu firem. Naučíte se, jak můžete pomocí správného zadefinování základních firemních pravidel, kterými jsou směrnice, ušetřit čas i nervy sobě i svým spolupracovníkům. Zjistíte, jak stanovit hlavní zásady pro plynulý a neustálý růst své firmy.

Témata

  • Je psaní směrnic byrokracie a nebo nutnost?

  • Kdo ve firmě má psát směrnice a co se stane s firmou, která toto pravidla nedodržuje?

  • Proč někteří lidé odmítají směrnice?

  • Dají se i oni využít ve firmě, a nebo je lepší se jich zbavit hned?

  • Kdy, v jakém stádiu rozvoje firmy je třeba začít sepisovat směrnice?

  • Co to vlastně v praxi znamená, když se řekne "dodržet směrnici"?

  • Jaký je vztah mezi používáním směrnic a velikostí firmy?

  • Existuje nějaké pravidlo pro expanzi firmy?

  • Definovali jste si, jaký je hlavní účel vaší firmy? Jsou s ním obeznámení i vaši lidé?

  • Maximálně kolik směrnic můžete vydat, abyste jimi ""nezabili"" své podřízené?

  • Jak správně vést firmy (pobočku) ze vzdálené pozice?

  • Jaký je rozdíl mezi směrnicí a příkazem?

  • Kdo ve firmě určuje směrnice a kdo vydává příkazy?

  • Stává se vám, že některé vaše příkazy nefungují?

  • Co má vzniknout dříve - směrnice, nebo příkaz?

  • K čemu vede to, pokud nejvyšší šéf neumí napsat směrnici a namísto toho se snaží vést firmu tak, že vydává množství příkazů?

  • Jak pracují podřízení, kteří nemají stanovený pevný rámec v podobě směrnic?

  • Máte vždy přesný přehled o tom, jakými aktivitami a kterými projekty se zabývají vaši zaměstnanci?
  • Reference

    Klíčem úspěchu je nabyté vědomosti převést do práce a tento 1denní workshop mi v tom pomohl. Bylo to super! Jsem nadšený!“
    - Vladan Hejnic, Vivmail.cz s.r.o.

    „Pro mě zásadní k celkovému posunu. Jsem nadšený!“ – Pavel Zemánek

    Mnoho užitečných informací za pomocí čeho a jak zefektivnit práci zaměstnanců. Jsem nadšený!“ – Monika Drongová,
    Akvahelp Metal spol. s r.o.,

    Konečně napsaný jeden klobouk (kostra) 🙂 Jsem nadšený!“
    – Jindřich Hrdý, Finovo, s.r.o.

    „Rozšíření znalostí o tom co je potřeba ještě udělat, aby se firma posunula na vyšší level - výborné know-how. Jsem nadšený!“ – Tomáš Samiec, Akvahelp Metal spol. s.r.o.

    "Náročné, ale velmi užitečné 🙂. Super, jsem nadšená!"
    - Bc. Kristýna Tůmová, Backbone s.r.o.

    "Skvělé dojmy + návod jak tvořit kompletně funkční klobouky."
    - Tomáš Tichý, J&T System s.r.o.

    "Profesionální přístup, funkční informace, otevřenost a top kvalita. Souhrně super, jak po profesní stránce, tak i po emoční. Opět velký posun vpřed! Děkuji."
    - Bc. Radim Kostaňuk, Lightway s.r.o.


    Doplňující informace

    Délka
    1 den

    Trvání
    9:00 - 17:00 hod.

    Cena
    9.970,- Kč bez DPH

    Místo konání
    HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice

    Petr Jánský

    Petr Jánský

    Je konzultant, trenér a poradce pro vzdělávání ve společnosti HCA Brno, který pomáhá podnikatelům a jejich spolupracovníkům naplňovat jejich vize a expandovat. Specializuje se na efektivní sepsání a používání pracovních popisů a firemního know how. Práci s lidmi se věnuje aktivně od roku 2005. Část své profesní kariéry strávil ve Velké Británii v oblasti personalistiky a jen za posledních několik let pomohl v HCA Brno vytvořit cca 100 pracovních popisů a úspěšné vytvořil řadu firemních struktur. Je dále vytrénovaným přednášejícím v oblasti lidské mysli. Je ženatý a jeho žena se věnuje osobnímu rozvoji.

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme