Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Jak na e-mailové kampaně v Quandě@5

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém krok za krokem projdeme tvorbu e-mailových kampaní. Seznámíte se s jednotlivými typy e-mailových kampaní a stanete se profesionálním uživatelem moderního Quanda e-mail editoru k tvorbě krásných responzivních e-mailů.

Dates

  • No scheduled dates for this course

Lecturers

Description

Ať už právě s Quandou začínáte, nebo již máte něco za sebou, ale stále cítíte, že byste chtěli najít větší jistotu v tom:

  • jak přesně jednotlivé e-mailové kampaně fungují a jak se používají,

  • jak postupovat, když tvoříte e-mailové kampaně a pracujete s e-mail editorem,
  • pak právě pro vás jsem připravil tento workshop. Nebudeme si jen povídat. Prakticky si vše vyzkoušíte tak, abyste získali větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby
    e-mailových kampaní znova pustíte.

    Během jednoho dopoledne porozumíte principům, jak postupovat, když tvoříte e-mailové kampaně a používáte e-mail editor. Získáte jistotu, že víte, co máte dělat. Z tvorby e-mailů se tak stane hra, která vás bude bavit.

    Během čtyř hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč.


    Přijďte na workshop a naučte se:

  • jak fungují jednotlivé typy e-mailových kampaní;

  • jak používat A/B testování k vyladění předmětů e-mailů, titulků a dalšího obsahu;

  • jak si ušetřit spoustu práce s využitím e-mailové automatizace;

  • jak tvořit transakční e-maily a čím se liší od ostatních e-mailových kampaní;

  • jak zvolit správnou strukturu a formát e-mailu;

  • jak přesně funguje responzivita e-mailů;

  • jak pracovat v e-mailu s obrázky, textem a dalšími prvky;

  • jak přesně se obrázky zobrazují na počítačích nebo na mobilech;

  • jak efektivně pracovat s formátováním textu;

  • jak fungují Google fonty v e-mailech;

  • jak tvořit textové odkazy, tlačítka a odkazy do obrázků;
  • jak nastavit a využívat sledování prokliků v nástroji Google Analytics;

  • jak pracovat s ikonami sociálních sítí.

  • Tento workshop je přesně pro vás, pokud:

  • s používáním Quandy právě začínáte a nechcete jít cestou pokusu a omylu;

  • chcete mít jistotu, jak jednotlivé typy e-mailových kampaní používat a dostat z nich maximum;

  • už nějaký čas e-maily posíláte, ale stále hledáte cesty, jak vaše e-maily zlepšit;

  • chcete přesně vědět, jak funguje e-mail editor a jeho části a jak se správně používají.


  • Tento workshop není pro vás, pokud:

  • e-maily sami neposíláte a ani se na to nechystáte;

  • jste s tím, jak tvoříte e-maily, spokojeni a nic dalšího nehledáte;

  • sami na workshop jít nechcete, ale někdo vás tam posílá.


  • Jak vám tento workshop pomůže neztrácet čas?

    Čas investovaný do tohoto workshopu se vám rychle vrátí. Každou další kampaň vytvoříte rychleji a „na první pokus“. Budete mít větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby e-mailové kampaně pustíte. Porozumíte jednotlivým částem do hloubky, a budete tak přesně vědět, co děláte a jakých výsledků dosáhnete.



    Co si z workshopu odnesete:

  • konkrétní návody a kroky, jak pracovat s jednotlivými typy e-mailových kampaní;

  • jistotu, jak správně používat e-mail editor a jeho části;

  • tipy a triky, jak tvořit atraktivní e-maily.

  • Usnadněte si práci s Quandou. Načerpejte inspiraci a praktické zkušenosti při tvorbě e-mailových kampaní. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.


    Doplňující informace

    Délka:
    4 hodiny

    Trvání
    od 9:00 do 13:00

    Místo konání
    HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Dolní Heršpice

    Cena:
    Cena workshopu je 790 Kč včetně DPH za 1 účastníka.


    Více informací najdete zde.

    Target group

    Přihlášení na seminář

    Chcete si nechat poradit? Pošlete nám nezávaznou objednávku o co máte zájem a my se Vám obratem ozveme