Jak zvládat zaměstnance?
Jak zvládat problematické a nepříznivé reakce zaměstnanců? A jak znovu rozběhnout společný účel? Naučte se používat Etické pohovory v praxi.

No dates scheduled yet
Základní informace
Klíčovou věcí, která firmou hýbe správným směrem, jsou skvělí lidé. Pokud máte ve firmě dobré a schopné lidi, dokážou vaši firmu posunout ke skvělým výsledkům.
Pokud má člověk potenciál, a chce pracovat, pak bude radost s ním pracovat i z pohledu šéfa. Co ale dělat, když najednou začne ten samý člověk být po nějakém čase mrzutý, začne vám trochu odmlouvat, nebo mít nějaké protizáměry? Jak ho znovu probudit a rozběhnout?
Právě k tomu účelu se častokrát používají Etické pohovory. Jsou to pohovory, kterými člověka tzv. probouzíte, aby našel znovu váš účel, který tam máte a aby on sám na něm začal opět pracovat.
Díky těmto krátkým pohovorům dokážete rychle objevit u každého člověka motiv jeho činností a zvládnout jakoukoliv problematickou nebo nepříznivou reakci, ať už ve firmě, nebo doma.
Jedná se o velmi prakticky zaměřený seminář, kdy si pod odborným vedením natrénujete, jak snadno a rychle můžete zvládnout nejrůznější situace, které se ve Vaší firmě můžou objevit.
Témata
Reference
“Byl to pro mě velký přínos! Spokojenost, půjde o to si uvedené vědomosti dostat do praxe. V praxi chci určitě využít etický pohovor a backflash.“
- Pavel Polehňa, BEMETA DESIGN s.r.o.
Doplňující informace
Trvání / délka
1/2 dne
Délka
14:00 - 18:00 hod.
Cena
4 900,- Kč bez DPH
Místo konání
HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice
Martin Kolenička

Je výkonný ředitel HCA Czechia, trenér, konzultant a poradce, kterého si firmy najímají, aby jim pomohl s jejich efektivitou v oblasti marketingu, obchodu a řízení. S aplikováním know-how pro významné České firmy však začal již v roce 1997, v rámci svého působení v Business Success. Samotnému přednášení, trénování a koučinku se věnuje od roku 2000.