Nápadů není nikdy dost
Jedna z částí firmy se zabývá vytvářením idejí. Každý majitel a nebo šéf firmy by měl pravidelně pracovat na tom, aby firma měla dostatek budoucnosti. Tzn. aby měla vždy dostatek nápadů a tipů, které tu firmu posouvají do budoucnosti.
Mnoho šéfů se postupem času dostane do rutiny vydělávání peněz a chybí jim ta dětská tvořivá radost, kterou měli před několika lety.
Proto je velmi dobré, že jsou firmy a nebo organizace, které se neustále starají o podporu mladých a tvořivých lidí, a snaží se jim dát energii, aby své nápady mohli realizovat. Uvědomil jsem si, že v mladých lidech je obrovská tvořivá síla, kterou když včas podchytíme, dokážeme vytvořit velké věci.
A právě na akci „Nápad roku 2012“ jsme byli pozvaní, abychom lidem, kteří svoje nápady chtějí dostat do života, dali kus inspirace.Extruder Machine.
Fotogaléria k príspevku:
- 0 Komentářů
0 Komentáře