Jak zlepšit podnikání pomocí komunikace
Komunikační tréninkový kurz pro šéfy, obchodníky a pracovníky, kteří jsou ve styku se zákazníky.

No dates scheduled yet
Základní informace
Tento tréninkový kurz je určený pro šéfy, asistentky, prodejce i ty pracovníky, kteří jsou v osobním styku se zákazníkem. Cílem je zlepšit verbální komunikační zručnosti účastníka, odbourat případně zbytečné vnitřní bariéry a zvýšit sebejistotu v rozhovoru s kýmkoliv - ať už je to důležitý zákazník, a nebo dobrý přítel a zlepšit schopnost určovat priority. Většinu času účastníci trénují ve dvojicích modelové situace ze života. Je to jeden z kurzů, které v plné míře zlepšuje nejen pracovní, ale i soukromou oblast života absolventa.
Témata:
Výsledek kurzu:
Člověk, který umí bez problémů mluvit s kýmkoliv o čemkoliv – bez ohledu na to, zda se baví s nejlepším přítelem a nebo velmi důležitým klientem. Na druhé straně umí i ukončit rozhovor takovým způsobem, to pro druhého není nepříjemné ani urážlivé. Působí ve všech situacích vyrovnaným dojmem, dokáže zvládnout i těžší komunikaci včetně osobních útoků a umí být oporou pro svého partnera ve firmě i v soukromí.
Reference:
„Zlepšení soustředěnosti. Zvýšení sebevědomí při komunikaci. Zlepšení schopnosti mluvit k někomu. Naučení se zahajovat konverzaci. Naučení se přivést osobu zpět k tématu. Naučení se ukončení konverzace.“ - Comac cal s.r.o.
„Tímto studiem jsem získala praktické nástroje, které budu používat v pracovním životě.“ - Ivana
„Kontrola sama nad sebou. Více jistoty při očním kontaktu. Naučila jsem se možnosti, jak rozpovídat „nemluvka“. Mít nad rozhovorem kontrolu. Komunikovat nenásilně, přirozeně.“ - Retex a.s.
„Dívat se bez problému lidem dlouhodobě do očí (dříve jsem nevydržela delší oční kontakt). Říkat různé věci milejším způsobem, né tak tvrdě (i když jsem to tak třeba nemyslela). Určitě více komunikovat i s neznámýma lidmi. Být milejší na lidi.“ - Comac cal s.r.o.
„Větší jistota při dívání se člověku do očí a komunikovat tak přímo s danou osobou. Větší soustředění na to, abych potvrzoval přijetí jak myšlenek, tak i námitek či výtek s větší emoční vyrovnaností. 100% mi to ukázalo mnoho slabin, které v komunikaci do této doby mám a je třeba na nich pracovat. Určitě jsem měl tento kurz absolvovat mnohem dříve a věřím, že by se mnoho věcí na firmě nestalo.“ - 1step – podlahy, s.r.o.
Doplňující informace
Trvání / délka
3-4 dny
Délka
9:00 - 18:00 hod.
Cena
21.970,- Kč bez DPH
Místo konání
HCA Brno, Jižní náměstí 158/20a, Brno - Dolní Heršpice
Annamária Čirke "Ria"

Supervizorka, konzultantka a poradkyně pro vzdělávání. Supervizi a poradenství se věnuje od roku 2013. Po letech působení v obchodní firmě na různých pozicích, kde získala množství praktických zkušeností se začala věnovat osobnímu rozvoji. Po absolvování speciálních kurzů v této oblasti jí dosažené výsledky natolik ohromily, že se rozhodla i ona tyto kurzy dodávat. "HCA Brno je pro mě ideální místo, kde dokážu využít všechny moje dosavadní zkušenosti a know-how a pomoct podnikatelům dosáhnout požadovaných výsledků."