11. vydání, na téma: Jak více a lépe prodávat
I když si člověk myslí, že není žádný prodejce, ve skutečnosti prodáváme každý den. Ale ne vždy to, co prodáváme druhým, je za peníze.
Celý prodej je tedy o schopnosti komunikovat myšlenky tak, aby je druhá strana přijala, porozuměla jim a také podle nich jednala. Člověk se někdy bojí komunikovat, protože se obává, že musí někomu něco vnucovat – to ale není součástí obchodu.
Mnoho lidí samozřejmě zažilo ve spojení s prodejem pocit, že jim někdo něco vnucuje. A je pravdou, že se častokrát prodejci snaží lidem něco nutit. Ve skutečnosti ale člověk může mít jen to, čemu rozumí, a když chcete, aby někdo něco koupil a byl ochotný za to dát peníze, musí tomu hlavně porozumět.
V tomto číslo se věnujeme hlavně tomu, jak se stát „obchodníkem“, i když obchodníci oficiálně nejsme, a jak být úspěšný v jakékoliv oblasti.
PŘEČTĚTE SI ČASTOPIS ONLINE >>
Co se v časopise dočtete?
- Návod, jak více a lépe prodávat
- Jak se stát svobodným prodejcem + 2 způsoby, jak dosáhnout vyššího prodeje
- 4 tajemství úderné komunikace od Ladislava Pavlíka
- Jak na úspěšné finanční plánování a prodej od Heimo Buceriuse
- Rozhovor s Romanem Zimou, a jeho motivační příběh
- Rozhovor s Ankou Šmigovou a její motivace do práce
- Informace o interních workshopech HCA
- Informace o nové Business Konferenci 24.9.
Přejeme příjemné čtení,
Tým HCA Czechia
- 0 Komentářů
0 Komentáře