Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

11. vydání, na téma: Jak více a lépe prodávat

I když si člověk myslí, že není žádný prodejce, ve skutečnosti prodáváme každý den. Ale ne vždy to, co prodáváme druhým, je za peníze.

Celý prodej je tedy o schopnosti komunikovat myšlenky tak, aby je druhá strana přijala, porozuměla jim a také podle nich jednala. Člověk se někdy bojí komunikovat, protože se obává, že musí někomu něco vnucovat – to ale není součástí obchodu. 

Mnoho lidí samozřejmě zažilo ve spojení s prodejem pocit, že jim někdo něco vnucuje. A je pravdou, že se častokrát prodejci snaží lidem něco nutit. Ve skutečnosti ale člověk může mít jen to, čemu rozumí, a když chcete, aby někdo něco koupil a byl ochotný za to dát peníze, musí tomu hlavně porozumět.

V tomto číslo se věnujeme hlavně tomu, jak se stát „obchodníkem“, i když obchodníci oficiálně nejsme, a jak být úspěšný v jakékoliv oblasti.

PŘEČTĚTE SI ČASTOPIS ONLINE >>

 

Co se v časopise dočtete?

  • Návod, jak více a lépe prodávat
  • Jak se stát svobodným prodejcem + 2 způsoby, jak dosáhnout vyššího prodeje
  • 4 tajemství úderné komunikace od Ladislava Pavlíka
  • Jak na úspěšné finanční plánování a prodej od Heimo Buceriuse
  • Rozhovor s Romanem Zimou, a jeho motivační příběh
  • Rozhovor s Ankou Šmigovou a její motivace do práce
  • Informace o interních workshopech HCA
  • Informace o nové Business Konferenci 24.9.

 

            

 

Přejeme příjemné čtení,

Tým HCA Czechia

  • 0 Komentářů

0 Komentáře

Vložit příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *