Brno, ČR    +420 543 211 321    Marketing HCABrno

Principy života

Říká se, že ty nejcennější věci jsou zdarma. Není to pravda. I ty nejlepší věci, které vypadají, že jsou zadarmo si musíš nějak zasloužit. Abys dostal úsměv, musíš ho rozdávat. Abys získal štěstí, musíš pomáhat druhým. Skvělý domov je potřeba neustále tvořit. Rodinná láska není zadarmo. Tvoje chování, tvůj příspěvek a tvoje tvoření, založené na […]

Profesionální přístup k životu

Jakmile děláte práci, za kterou dostáváte odměnu, tak je velmi praktické být nastavený na PROFESIONÁLNÍ ÚROVEŇ.  Jednoduše řečeno – profesionální sportovci žijí tím, že dělají daný sport za peníze a zároveň naplno.   Proto i PRÁCI, KTEROU DĚLÁTE Vy, je dobré, abyste dělali na 100%.  Když někdo dělá svoji práci na 80%,  zpravidla jeho příjmy jsou na 50%.   Pokud chcete vydělávat víc peněz, […]

Co je klíčovým nástrojem prodejce?

S prodejem se setkáváme odjakživa. Od prvního momentu, když někdo něco vyrobil nebo vymyslel, začal řešit, jak produkt prodat. A odpověď byla ve většině případů jednoduchá. Stačí to vysvětlit lidem a oni si to logicky koupí. Ne, že by to nebyla pravda, ale v nemalém procentu to neplatí. Takže pokud chci být úspěšný, musím si […]

Nejúspěšnější věci jsou vždy jednoduché

Nejúspěšnější věci jsou vždy jednoduché. Když vysvětlujete amatérům jednoduchý a úspěšný postup, jak něco udělat, oni vám prostě nevěří a nadále si život komplikují hledáním složitých řešení. Amatér má heslo: To nemůže být tak jednoduché!!! Nehledejte komplikované postupy,raději najděte a do důsledků použijte jednoduchou funkční zásadu. A to vás přivede k úspěchu.

Pokud vaše propagační materiály nedokáží vyvolat žádné emoce, nebudou prodávat.

Emoce v propagaci

Klíčové faktory úspěšného podnikání

Na přelomu roku se většina lidí dívá na rok uplynulý a na to, čeho by chtěli dosáhnout v tom roce následujícím. Tvoří si tedy tzv. plány. Plánování je pro nás velmi přirozené. Děláme to často a pravidelně. Člověk se vždy dívá na to, co bude dělat za hodinu, zítra, pozítří. I doma se domlouváme s […]

„Komunikace je živnou půdou manželského úspěchu, z níž může vyrůstat pevný manželský svazek, a nekomunikace je skalisko, o něž si jeho loď roztříští svůj kýl.“ L. Ron Hubbard, z knihy Nový pohled na život

Co jsou základní kameny firmy?

Když se podíváte na firmu jako takovou a dáte si otázku: „Na čem stojí každá firma?“, jaká bude odpověď? Stojí každá firma na lidech? Ne, stojí na správných lidech! Na to, aby se firmě dobře dařilo, potřebuje dobré, produktivní lidi. Ty, kteří jsou schopní svou práci vykonávat na dostatečné úrovni produkce. Všimli jste si, že […]

Vaše výsledky závisí na Vaší kompetenci a vnitřní síle

10 nejčastějších chyb při tvorbě business plánů

Proč člověk plánuje? Protože je mu to tak přirozené jako málo co. A věci, které jsou nám přirozené, děláme podvědomě a automaticky a ani si neuvědomujeme, jak je v podstatě děláme. Je jedno, jestli plánujeme nákup na víkend, dovolenou v Chorvatsku, anebo obrat na budoucí rok. V principu to děláme stále stejně. Díváme se do […]

„Život je jako zámek na heslo. Vaším úkolem je najít správná čísla ve správném pořadí a budete mít všechno, co si přejete.“ Brian Tracy

Komunikace všemi směry

Člověk či manažer ve skutečnosti k řízení svého života nebo business nepoužívá nic jiného než komunikaci. Management, prodej, marketing, PR, lidské zdroje, to vše jsou technologie založené na komunikaci. Pozornost Daleko lépe se vše chápe, když rozpoznáte, že zásadní, nejvíce funkční součástí komunikace je „pozornost“. Ve své knize „Problémy práce“ pan L. Ron Hubbard předkládá velice objevnou definici „práce“: Práce je „užití pozornosti a činnosti na […]